Isnin, 22 Mac 2010

FUTSAL 1 MALAYSIA


SUNGAI RANGGAM-21 Mac. Pergerakan Pemuda UMNO Pasir Salak bersama Persatuan Belia 4B Sungai Ranggam hari ini telah berjaya mengadakan kejuaraan terbuka Futsal 1 Malaysia yang melibatkan penyertaan 20 pasukan. Kejuaraan tersebut menawarkan hadiah yang agak lumayan iaitu tempat pertama wang berjumlah RM500.00, piala pusingan beserta medal, tempat kedua membawa pulang wang berjumlah RM300.00 serta medal dan tempat ketiga dan keempat masing-masing akan menerima wang berjumlah RM100.00 serta medal.

Program yang sepatutnya bermula jam 8.30 pagi terpaksa dilewatkan sehingga jam 9.15 pagikerana hujan. Namun program berjalan lancar seperti dirancang dan berakhir pada jam 7.00 mlm. Pasukan dari Pasir Berdamar Teluk Intan telah berjaya menewaskan Pasukan Selat Pulau seterusnya merangkul Tempat Pertama, Pasuka Selat Pulau tempat kedua dan Pasukan Gigih tempat ketiga. Sebelum perlawanan akhir dijalankan, diadakan perlawanan persahabatan antara Pasukan PPUPS dan Persatuan Belia 4B Sg Ranggam yang dimenangi oleh Pasukan PPUPS.

Saudara Roslan B. Arshad selaku Ketua Biro Sukan Pergerakan Pemuda UMNO Pasir Salak mewakili Ketua Pemuda dalam ucapannya berkata bahawa Pergerakan Pemuda Pasir Salak akan bekerjasama dengan mana-mana badan ataupun UMNO cawangan yang ingin mengadakan program seperti ini. Pergerakan Pemuda UMNO Pasir Salak juga berterima kasih dengan kepimpinan Belia 4B sg Ranggam kerana sudi bersama-sama PPUPS dalam menganjurkan Kejuaraan FUTSAL 1 MALAYSIA ini. Seterusnya beliau menyampaikan salam Saudara Khairul Azwan selaku Ketua Pemuda PPUPS yang tidak dapat bersama kerana menghadiri kursus di ILMU, Janda Baik, Pahang.

Sekali lagi TAHNIAH buat pasukan yang berjaya.. SALAM 1MALAYSIA~!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan